Serviceavdeling:
Tlf: 23 23 43 66 (telefontid man-fre kl. 13.00-15.00)
E-post: service@neby.no
Har du et produkt som trenger service eller har utviklet en feil, skal det sendes inn til vår serviceavdeling for vurdering.
Dette sikrer korrekt behandling og raskere oppfølging.
Fremgangsmåte:
1) Pakk produktet forsvarlig for transport.
2) Kjøpskvittering, kontaktinformasjon (navn, telefon og e-post) samt feilbeskrivelse må medfølge i forsendelsen for at saken skal kunne behandles.
3) Send forsendelsen til en av adressene under, avhengig av hvilken transportør som benyttes.
Sending med Postnord:
Neby Hi-Fi Concept AS
Marcus Thranes gate 4
0473 Oslo
Sending med Posten:
Neby Hi-Fi Concept AS
Postboks 4394 Nydalen
0403 Oslo
Produktet sendes normalt inn for kundens regning inntil saken er vurdert. Dersom feilen viser seg å være en godkjent reklamasjon eller garantisak
dekker Neby Hi-Fi Concept frakten begge veier.
Reklamasjonssaker behandles i henhold til gjeldende bestemmelser i forbrukerkjøpsloven.