Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Service og reklamasjon

Serviceavdeling:
Tlf: 23 23 43 66 (telefontid man-fre kl. 13.00-15.00)
E-post: service@neby.no

 

Har du et produkt som trenger service eller har utviklet en feil, skal det sendes inn til vår serviceavdeling for vurdering.
Dette sikrer korrekt behandling og raskere oppfølging.

 

Fremgangsmåte:
1) Pakk produktet forsvarlig for transport.
2) Kjøpskvittering, kontaktinformasjon (navn, telefon og e-post) samt feilbeskrivelse må medfølge i forsendelsen for at saken skal kunne behandles.
3) Send forsendelsen til en av adressene under, avhengig av hvilken transportør som benyttes.

 

Sending med Postnord:
Neby Hi-Fi Concept AS
Marcus Thranes gate 4
0473 Oslo

 

Sending med Posten:
Neby Hi-Fi Concept AS
Postboks 4394 Nydalen
0403 Oslo

 

Produktet sendes normalt inn for kundens regning inntil saken er vurdert. Dersom feilen viser seg å være en godkjent reklamasjon eller garantisak 
dekker Neby Hi-Fi Concept frakten begge veier.

 

Reklamasjonssaker behandles i henhold til gjeldende bestemmelser i forbrukerkjøpsloven.