Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kjøpsbetingelser for privatkunder

1. Partene
Dette er en avtale mellom kjøper (privatperson) og Neby Hi-Fi Concept AS, kalt «selger».

Selger:
Neby Hi-Fi Concept AS
Myrens verksted 4
0473 Oslo
Org.nr. 955 856 325
E-post: salg@neby.no
Telefon: 23 23 43 60

2. Informasjon før kjøp
Før bestilling skal kunden få informasjon om pris (inkl. mva), fraktkostnader, totalpris, betalingsmåter, leveringsmåte og leveringstid, samt selgers kontaktinformasjon.

3. Levering og risiko
Levering skjer normalt innen 1–5 virkedager etter bestilling, med mindre annet er avtalt eller varen er bestillingsvare. Varer sendes til adressen oppgitt av kunden. Risikoen for varen overføres til kunden ved levering.

4. Angrerett / retur ved angring
I henhold til angrerettloven har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Informasjon om angreretten og standard angrerettskjema følger med ordrebekreftelsen ved kjøp i nettbutikken. Ved bruk av angreretten må kunden selv dekke returfrakten, og varen skal returneres i original stand og emballasje.

5. Reklamasjon / garantier
Kunden har reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven (normalt 2–5 år avhengig av forventet levetid). Dersom varen har mangel, må kunden melde dette snarest og levere varen til undersøkelse.

6. Pris, betaling og frakt
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) inkl. mva. Kunden betaler for frakt. Vi tilbyr fri frakt på ordre over 1500 kroner. Betaling kan skje med bankkort, Vipps eller faktura/delbetaling via Klarna, med den betalingsfristen som er valgt i kassen. Betalinger gjort med kort eller Vipps reserveres på kundens konto umiddelbart.

7. Endringer og forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle feil i produktinformasjon eller priser i nettbutikken. Ved utsolgt vare eller prisfeil kontakter vi kunden for løsning.

8. Ansvar og begrensning
Selgerens ansvar følger gjeldende norsk lov. Vi kan ikke holdes ansvarlig for indirekte tap utover det som loven tillater.

9. Tvister
Avtalen er underlagt norsk rett. Ved tvist går saken til Oslo tingrett, med mindre partene blir enige om annen løsning. Kunder kan også klage til Forbrukerklagenemnda.

10. Personvern
Vi behandler kundens personopplysninger i henhold til vår personvernerklæring. Kunden har rett til innsyn, retting og sletting av egne opplysninger. Ved sletting av konto trekkes samtykket tilbake, og opplysninger slettes med unntak av lovpålagt lagring. Vi benytter informasjonskapsler (cookies) og lignende teknologier for drift og analyse av nettstedet, etter gyldig samtykke.

 

Klarna:

For å kunne tilby deg Klarnas betalingsløsninger, kan vi komme til å overføre dine personopplysninger i kassen i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna, for at Klarna skal kunne vurdere hvorvidt du kvalifiserer for deres betalingsløsninger og for å skreddersy disse betalingsløsningene til deg. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.

Klarna-logo

Vi tar forbehold om at feil priser på produkter kan komme.